مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 08:502019-12-23اجتماعي

برخورد قانونی با برداشت کنندگان شن و ماسه رودخانه ها در رضوانشهر  


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر گفت: با برداشت غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه های این شهرستان برخورد جدی می شود.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر گفت: با برداشت غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه های این شهرستان برخورد جدی می شود.

اکبر میغی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برداشت شن و ماسه یکی از دغدغه های مهم زیست محیطی رودخانه های این شهرستان است و با متخلفین در این حوزه برخورد قانونی صورت می گیرد، گفت: امروز شخصی که از طریق برداشت غیرمجاز شن و ماسه موجب تخریب محیط زیست در شهرستان رضوانشهر شده بود پس از طی مراحل قانونی در مراجع قضایی به کاشت نهال در طبیعت مکلف شد.

وی افزود: با امعان به آیین نامه اجرایی ماده 79 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392در راستای سیاست های پیش بینی شده سازمان، همچنین به منظور تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی در مقوله حفظ و حراست از میراث محیط زیست و منابع طبیعی و اصلاح رفتار متخلفین و پیشگیری از جرم، احکام جایگزین موضوع ماده فوق در پرونده مذکور مدنظر قرار گرفت و منجر به صدور حکم کاشت نهال در ازای تخریب محیط زیست شد.

میغی خاطرنشان کرد: بر این اساس طی هماهنگی های به وجود آمده مقرر شد متهم در یکی از روزهای هفته هوای پاک اقدام به کاشت 10 اصله نهال از گونه های پهن برگ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با برداشت کنندگان شن و ماسه رودخانه ها در رضوانشهر  

برخورد قانونی با برداشت کنندگان شن و ماسه رودخانه ها در رضوانشهر